Hvor er nordmennene her fra, da? Jeg er fra Sarpsborg; Særping te jæ døvvær.

Moderator: Senior Moderators
MysteryTupperware wrote:Ah, Yoo-chan, kom deg hit, nå skal vi preke norsk!
juːtoʊpiə wrote:Jeg vet ikke hva mener "preke". Skulle jeg være redd?(er det rett? Err... modal verb tenses forvirrer meg
)
Jeg har sikkert ødelagt vakkert språket din(ogf igjen
)
Sorry.
akigr8 wrote:Helvete så stiligt! sies med Stavanger-dialekt.
Vår egen tråd.![]()
Må få Yoo her, gi han litt hjelp hvis han trenger det. Skulle ikke han bo på loftet ditt?
juːtoʊpiə wrote:
Nei. Jeg bo under kjelleren, hvor det er hyggelig og slammet (men hun vet ikke, så forteller henne ikke)
MysteryTupperware wrote:akigr8 wrote:Helvete så stiligt! sies med Stavanger-dialekt.
Vår egen tråd.![]()
Må få Yoo her, gi han litt hjelp hvis han trenger det. Skulle ikke han bo på loftet ditt?
Faen, jeg veit, nå har vi vår eigen tråd, vett.Noen måtte jo ta initiativet
Hm... jeg lurer på om vi kan bli tatt for å banne på norsk...
![]()
MysteryTupperware wrote:Ja, og her er'n!Men tror ikke jeg er til så mye hjelp så det gjør noe, greier jo ikke forklare veien fra bussplassen til mitt eget hus en gang.
Uansett, jo, jeg trodde han skulle på på loftet mitt, men virker som han har ombestemt seg og vil bo under kjeller'n i stedet.
![]()
akigr8 wrote:
Bann så mye du vil, der er ingen til å moderere eller til å passe på oss.
Skål for at du har blitt 18
akigr8 wrote:MysteryTupperware wrote:Ja, og her er'n!Men tror ikke jeg er til så mye hjelp så det gjør noe, greier jo ikke forklare veien fra bussplassen til mitt eget hus en gang.
Uansett, jo, jeg trodde han skulle på på loftet mitt, men virker som han har ombestemt seg og vil bo under kjeller'n i stedet.
![]()
Ja, det virker litt![]()
Kanskje du burde revurdere...
MysteryTupperware wrote:
Ja ja, men sånn er Yoo, han liker å være underst...Tulla! Den var dårlig XD
MysteryTupperware wrote:Hm, hva skal man snakke om ellers her, da? Admin oppforda oss jo til å preke om viktige ting, og ikke bare usaklig snikk-snakk, men hva skal vi liksom si?
MysteryTupperware wrote:@ bildet! Nå har ikke jeg noe skjermbilde å vise, men det samme skjer med meg. Jeg tror internett kjenner meg litt for godt også.
![]()
MysteryTupperware wrote:Hm, nå vet jeg ikke om dette kan klassifiseres som en seriøs sak, men hva skjer med ekle og tragiske mennesker på nettet som begynner å forfølge en? Mulig det bare er jeg som har vært for naiv i forhold til det å holde identiteten min skjult, men nå har jeg blitt tvunget til å slette alle bilder jeg har lagt ut av meg selv her, ellers vil en gjøk jeg kom i snakk med på et annet forum, finne meg, registrere seg her og plage meg her også. Er det mulig? Har så og si kutta ut et par andre forumer jeg pleide å henge på, pga. den ene personen som ikke vil la meg være i fred. Faen, blir så provosert. Og toppen av kransekaka kom jo nå i det siste, når han har spammet innboksen min med mailer om at han vil begå selvmord om jeg ikke kommer tilbake og snakker med ham. Helvete, ta et hint, menneske! Det er så patetisk, jeg ler. At folk kan bli sånn ovenfor personer på nettet dem aldri har møtt? Vel, når det er sagt, jeg syns folka her er greie folk, men jeg ville jo aldri finni på å ta selvmord fordi en person på nettet rett og slett ikke er interessert eller har tid til å snakke så mye mer. For det var sånn det starta med meg, at jeg ble mindre interessert i det nettsamfunnet jeg "traff" ham på og jeg vil faktisk prøve å skaffe meg et liv. Har ikke så mange venner, så vil liksom komme meg ut å møte mennesker. Også presterer enkelte å klikke i vinkel pga. det. Skaff dere et liv, idioter, kutt ut å plage meg!![]()
... ok, kanskje jeg er akkurat like ille som dem nå, siden jeg blir så provosert til de grader, men... ja ja, deilig å få det ut, haha. XD
Everyone wrote:Lots o' stuff
akigr8 wrote:juːtoʊpiə wrote:Nei. Jeg bo under kjelleren, hvor det er hyggelig og slammet (men hun vet ikke, så forteller henne ikke)
god plan, hun kommer aldri til å finne deg der
akigr8 wrote:Bann så mye du vil, der er ingen til å moderere eller til å passe på oss.
MysteryTupperware wrote:Ja ja, men sånn er Yoo, han liker å være underst...Tulla! Den var dårlig XD
MysteryTupperware wrote:Hm, hva skal man snakke om ellers her, da? Admin oppforda oss jo til å preke om viktige ting, og ikke bare usaklig snikk-snakk, men hva skal vi liksom si?
MysteryTupperware wrote:
Faen, jeg veit, nå har vi vår eigen tråd, vett.Noen måtte jo ta initiativet
Hm... jeg lurer på om vi kan bli tatt for å banne på norsk...
![]()
Ja, og her er'n!Men tror ikke jeg er til så mye hjelp så det gjør noe, greier jo ikke forklare veien fra bussplassen til mitt eget hus en gang.
![]()
Stephen Colbert wrote:Now, like all great theologies, Bill [O'Reilly]'s can be boiled down to one sentence - 'There must be a god, because I don't know how things work.'
akigr8 wrote:Dette høres skikkelig patetisk ut, spille på selvmord bare for at du skal synes synd på han og snakke med hanDet er et eldgammelt og patetisk triks. Jeg tror det er veldig få mennesker som er slik, du har vært uheldig her. Interesser skifter fort, spesielt i ungdomsårene. Jeg har en venn igjen fra ungdomsårene, resten er fra jobber, og senere studier.
akigr8 wrote:Historien din minner litt om en kompis av meg som hadde mange venner, mange rus venner. Han måtte droppe alle kompisene sine for å komme seg ut av dette og få seg et bedre liv. Vennene var skikkelig forbanna for dette, noe jeg synes er veldig merkelig for en vil jo det beste for kameraten sin? Slike mennesker er ikke ekte venner, dropp de fortest mulig. Livet er for kort til å bruke tid og energi på slike.
Beste måten for deg å bli kvitt han er vel å endre brukernavn, og starte en ny konto på photobucket.
juːtoʊpiə wrote:MysteryTupperware wrote:Hm, hva skal man snakke om ellers her, da? Admin oppforda oss jo til å preke om viktige ting, og ikke bare usaklig snikk-snakk, men hva skal vi liksom si?
Powder! Powder er viktige!
Jeg prøvde å leser alle den "seriøse sakeren", men det er mange ord at jeg kan ikke finner meninger for![]()
Now I'm wondering if I understood any of that. It could lead to some embarrassing misunderstandings if I didn't![]()
num1cubfn wrote:"I told the man how to travel to my house, thinking he'd come to my room, but instead he ended up buried in my basement."MysteryTupperware wrote:greier jo ikke forklare veien fra bussplassen til mitt eget hus en gang.Uansett, jo, jeg trodde han skulle på på loftet mitt, men virker som han har ombestemt seg og vil bo under kjeller'n i stedet.
![]()
juːtoʊpiə wrote:num1cubfn wrote:"I told the man how to travel to my house, thinking he'd come to my room, but instead he ended up buried in my basement."MysteryTupperware wrote:greier jo ikke forklare veien fra bussplassen til mitt eget hus en gang.Uansett, jo, jeg trodde han skulle på på loftet mitt, men virker som han har ombestemt seg og vil bo under kjeller'n i stedet.
![]()
(Jeg tror at) det mener:
"I can't even explain the way from the bus stop to my own house. Either way, yes, I thought he should live in my room, but it seems he has made up his mind and will live under the basement instead"
Du oversatte det, gjorde du?
Users viewing this topic: No registered users and 1 guest